0
Vaša korpa je prazna. Započnite kupovinu
Ukupno:
Dostava:
Porez:
Popust:
Ukupno sa dostavom:

Idi u korpu Očistite korpu

Česta pitanja

1. KO SMO MI ?

Naša firma Stridon Group doo - Prodavnica alata je osnovana 2009. godine u Beogradu sa sedištem u ulici Borivoja Stevanovića, a maloprodajnim objektom na adresi Vojislava Ilića 141g. Nakon par godina uspeli smo da otvorimo još jedan prodajni objekat na drugoj strani Beograda kako bismo omogućili na adresi Ugrinovačka 212. Mi smo firma koja se bavi trgovinom na veliko i malo, ručnog i električnog alata, pribora, zaštitne opreme, baštenskog alata, usisivača i još toliko toga! Prodajemo ogroman broj svetskih i domaćih brendova kao što su: BOSCH, Makita, Dremel, Villager, Einhell, Knipex, Proxxon, Metabo, Skill, Chicago Pneumatic i mnogih drugih. Na našem sajtu možete pronaći preko 20.000 artikala i najveća smo online prodavnica alata u Srbiji.

Naša firma je najbolji distributer Bosch alata 6 godina u nizu.

2. KADA ĆE ROBA BITI ISPORUČENA?

Nakon izvršene porudžbine kontaktiraćemo Vas i u najkraćem mogućem roku biće isporuka poručenih artikala. Veliki broj artikala imamo na lageru, a ukoliko  trenutno nemamo poručene artikle na stanju kontaktiraćemo Vas na telefon koji ste uneli prilikom porudžbine i poslati Vam robu čim je dobijemo za maksimalno 1-5 radnih dana u zavisnosti od dobavljača.
Ukoliko je potrebno više od navedenih 5 radnih dana za dobavljanje/uvoz artikala koje ste poručili, naši zaposleni će Vas kontaktirati i tražiti Vašu potvrdu za čekanje i poručivanje proizvoda.
Ukoliko proizvode nemamo i ne možemo da nabavimo, u najkraćem roku ćemo Vas obavestiti o tome putem mejla koji ste ostavili pri porudžbini, ili telefonskim putem.
Ukoliko ste izvršili porudžbinu pre 11:00h, a mi  imamo poručene artikle na stanju u magacinu interneet prodaje dobićete robu već sutradan.

3. KOLIKA JE GARANCIJA NA PROIZVODE?

Više o garancijama na proizvode i načinu produživanja garancije možete pogledati na stranici Kako produžiti garanciju.

4. KAKO OSTVARITI GARANCIJU ?

Da bi servis priznao garanciju potrebno je uz garantni list priložiti i fiskalni račun koji ste dobili pri kupovini proizvoda. Ako je garantni rok za Vašu mašinu 3 godine i mašina se pokvarila nakon 2 godine, potrebno je da imate i sertifikat za produžetak garancije na 3 godine, koji se popunjava na odgovarajućem sajtu najkasnije 4 nedelje nakon kupovine.
Da vidite kako da produžite garanciju za Vaš proizvod (ako postoji mogućnost produžetka garancije) kliknite na: Kako produžiti garanciju.

5. KADA SE UGOVOR IZMEĐU PRODAVCA I KUPCA SMATRA ZAKLJUČENIM?   

Član 12. Stav 1 Tačka 1. Zakona o elektronskoj trgovini smatra se da je ugovor o kupoprodaji zaključen ako prodavac na pisani ili drugi način obavesti kupca da je u mogućnosti da kupcu isporuči željene artikle.

6. VRAĆANJE PROIZVODA 

Ako niste zadovoljni proizvodom kupljenim na našem sajtu iz bilo kog razloga ,u roku od 14 dana možete vratiti proizvod. Proizvod koji se vraća mora biti u istom stanju kao i kada je nabavljen i mora sadržati svu tehničku dokumentaciju (uputstvo,izjavu o saobraznosti, garanciju ukoliko podleže garanciji, pakovanje itd).
Ako vraćate ispravan proizvod, proizvod ne sme biti korišćen.
Proizvod mora biti bez bilo kakvih fizičkih oštećenja i tragova korišćenja. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Kupac pismeno ili elektronski obaveštava prodavca u roku od 14 dana da vraća proizvod, pomoću Obrasca za odustanak koji se nalazi na poledjini računa. Troškove transporta pri vraćanju robe snosi kupac.

7. KAKO DO NAS ?

Nalazimo se u ulici Vojislava Ilića 141g na Zvezdari i na adresi Ugrinovačka 212 na Altini.

8. KOJE JE RADNO VREME PRODAVNICE ALATA?

Radno vreme prodavnice na adresi Ugrinovačka 212 je:
Radnim danima - 7:30 - 18:00h.
Suborom - 9:00 - 15:00h.
Nedelja je neradan dan.
 
Radno vreme prodavnice na adresu Vojislava Ilića 141g je:
Radnim danima - 8:00 - 18:00h.
Suborom - 9:00 - 15:00h.
Nedelja je neradan dan. 

9. KAKO DA ZNAM DA JE SIGURNO KUPOVATI OD VAS?

Stridon Group doo - Prodavnica alata je nosilac sertifikata Prodavnica od poverenja. Ovo je nacionalni sertifikat koji dobijaju samo internet prodavnice koje zavređuju poverenje klijenata i koje posluje u skladu sa važećim zakonima i pravilima dobre poslovne prakse u oblasti elektronske trgovine i zaštite potrošača. Vodimo računa da Vaša kupovina preko Prodavnice alata bude 100% sigurna, takođe poštujemo Vašu privatnost i posvećeni smo njenoj zaštiti.

10. DA LI JE POREZ UKLJUČEN U CENU?

Da, porez je uključen u cenu svih artikala na sajtu Prodavnica alata. 

11. KOJE SU PREDNOSTI REGISTRACIJE?

Prednosti registracije na našem sajtu su u tome što u svakom trenutku možete pratiti stanje Vaše porudžbine. Možete pregledati svoje prethodne porudžbine. Takođe, nakon što je porudžbina poslata, možete videti broj pošiljke i pratiti je na putu do Vas.

12. DA LI MOGU DA OTKAŽEM PORUDŽBINU NAKON PORUČIVANJA?

Ukoliko želite da otkažete Vašu porudžbinu, molimo Vas da nam pošaljete e-mail ili da nas pozovete telefonom. Mi ćemo to učiniti za vas. Molimo Vas da imate u vidu da nismo u mogućnosti da to učinimo ukoliko je porudžbina već napustila skladište.

13.KOJOM KURIRSKOM SLUŽBOM ŠALJETE ROBU? 

Robu šaljemo putem D-Ekspres kurirske službe.

14. KOJI SU TROŠKOVI DOSTAVE?

Dostava za porudžbine preko 15.000 din. je besplatna.
Dostava za porudžbine ispod 15.000 din. košta 250 din.
Cena isporuke (besplatna/250 din.) važi ako je težina svih pojedinačnih proizvoda u korpi manja od 30 kg.

15. DA LI SU SVI PROIZVODI STALNO RASPOLOŽIVI?

Proizvodi na kojima ne postoji znak rasprodato su uglavnom dostupni za poručivanje. Zbog širine ponude nismo u mogućnosti da sve proizvode držimo na našem lageru, ali se trudimo da imamo sve najčešće poručivane i tražene proizvode. Prodavnica alata se trudi da redovno ažurira stanje proizvoda, ali zadržava pravo na grešku.

16. DA LI MOGU DA PREUZMEM PROIZVODE U OBJEKTU?

Da, možete. Potrebno je da prilikom poručivanja odaberete objekat u kome biste hteli da preuzmete proizvode. Na mejl koji ste ostavili pri poručivanju će Vam stići obaveštenje kada proizvodi budu spremni za preuzimanje. Tada možete doći u objekat i preuzeti proizvode koje ste poručili.

17. DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA PROIZVODA VAN TERITORIJE SRBIJE?

Isporuka je moguća samo na teritoriji Srbije.
 

KONTAKT 

Za sva ostala pitanja kontaktirajte nas na broj 011-4520-171 ili nam pošaljite mail na adresu office@prodavnicaalata.com .
 
 
Navigacija
Prihvatam
Ovaj sajt koristi kolačiće radi što boljeg iskustva posetilaca. Ukoliko nastavite sa korišćenjem sajta, smatra se da ste saglasni sa našim uslovima korišćenja i potvrđujete prihvatanje kolačića na njegovim stranicama.